Una dintre cele mai eclectice personalitati ale lumii modei, Marcelo Burlon si-a inceput cariera in fashion nu ca designer, ci ca reprezentant in domeniul relatiilor publice pentru alte branduri, unul dintre primii sai clienti fiind actualul director creativ al casei de moda Givenchy, pentru ca mai apoi sa isi adauge in portofoliu nume mari precum Versace, Prada sau Calvin Klein. Cu timpul, acesta se extinde in domeniul planificarii evenimentelor, mai ales in cadrul saptamanii modei, precum si in directia compozitiei muzicale, atat cu melodii compuse de el insusi cat si remixuri create special pentru defilarile altor designeri.
Recent, artistul isi adauga si rolul de editor de moda asociat pentru revista italiana Hunter precum si cel de stilist pentru publicatia GQ Style din Germania. Crescut in Italia, nu este o surpriza faptul ca tanarul creator de moda alege sa isi numeasca propriul brand County of Milan, acesta fiind un omagiu adus tarii in care acesta declara ca se simte acasa. Prima sa colectie pentru barbati este compusa in intregime din tricouri, acestea purtand amprenta stilului sau caracteristic, iar in cadrul magazinului online Fashion Victim puteti opta sa va completati garderoba cu creatii vestimentare din ultimele colectii ale designerului Marcelo Burlon, la preturi foarte atractive.
Despre colectia de haine marca Marcelo Burlon
Desi tanarul designer a acumulat in palmares colaborari cu aproape toti marii designeri ai lumii, fie prin intermediul evenimentelor de PR organizate de acesta fie prin compozitiile muzicale marca Marcelo Burlon, ce insoteau colectiile de moda ale acestora pe podium, artistul isi lanseaza prima colectie doar dupa multi ani de colaborare cu marile nume din industria fashion.
Inspirat de tara unde si-a petrecut multi ani, Italia, si de scena intr-o continua metamorfoza a cluburilor unde si-a petrecut marea majoritate a timpului ca adolescent, Burlon abordeaza creatia cu un aer nonconformist, ce nu se incadreaza in tiparele tendintelor curente, fapt ce il recomanda ca unul din designerii ce merg contra curentului, sau, mai bine spus, isi creaza propriul curent pe care il reinventeaza dupa bunul plac.
Desi mizeaza aproape in exclusivitate pe o paleta monocroma, acesta reuseste sa creeze tinute de impact tocmai bazandu-se pe simplitatea produsului finit ce este pus in valoare de imprimeul ales. Astfel, un produs cu un design relativ simplu devine piesa de rezistenta a unei tinute, reusind sa exprime in mod elocvent in acelasi timp atat personalitatea designerului cat si a celui ce alege sa ii poarte creatia.
In cadrul magazinului online Fashion Victim, puteti gasi o selectie din colectiile recente ale creatorului de moda Marcelo Burlon, constand in piese carismatice, moderne, ce se preteaza personalitatilor puternice precum si celor ce vor sa isi manifeste latura artistica prin intermediul hainelor.