Daca vrei sa iti faci un stoc consistent de haine de vara, lunile de toamna sunt cele mai favorabile pentru a demara o astfel de investitie. De regula, in aceasta perioada, preturile pentru tricouri, pantaloni scurti sau rochii sunt cu mult mai mici decat in anotimpul cald. Politica de eliminarea a hainelor dedicate sezonului estival este aplicata de mai toate magazinele mari. Cel mai renumit pentru scaderea considerabila a pretului este magazinul outlet stock.
Conceptul unui astfel de magazin este acela ca hainele de firma care nu s-au vandut in sezonul anterior sunt puse la rafturi cu preturi mult mai mici. Astfel, poti avea ocazia sa iti cumperi articole vestimentare foarte bune la preturi foarte accesibile. Tot ce trebuie sa faci este sa ai in atentie activitatea unor astfel de centre comerciale.
Varietatea produselor expuse in perioada reducerilor masive poate sa fie extrem de mare. Poti sa intalnesti haine foarte frumos croite, de culori diferite si de o calitate a materialului extrem de buna. Trebuie sa ai putin spirit de observatie si, desigur, bafta in gasirea celor mai bune accesorii pentru vara viitoare.
Moda de a face cumparaturi in extra sezon nu este noua, ea fiind practicata de foarte multa lume in Statele Unite si vestul Europei. Mii de oameni participa la astfel de evenimente, iar stirile de la televizor sunt dovada acestui lucru. Acest obicei, care a devenit o adevarata traditie, nu reprezinta un lucru neobisnuit. Cand ai la dispozitie haine bune, preturi la fel de bune este normal sa alegi sa cumperi de la magazinul Outletstock.
Garantia succesului unui astfel de magazin este oferita de increderea pe care oamenii o au in calitatea dovedita a produselor pe care le achizitioneaza. Atunci cand cumperi ceva la un pret bun si o calitate superioara este normal sa vrei sa revii de fiecare data cand o sa ai ocazia. Cum ar fi, cumperi cantitate si calitate la pret mic.
Aceasta strategie de vanzari il ajuta atat pe vanzator, cat si pe cumparator. Prin reducerile oferite, comerciantii de produse scapa de marfa pe care nu o mai doresc in magazinele lor, iar clientii au satisfactia ca au facut o afacere buna si ca au cumparat lucruri de calitate de care se pot folosi anotimpul urmator. Prin urmare, in aceasta afacere toata lumea are de castigat, nimeni nu are de pierdut. Iar statisticile privind incasarile unor astfel de magazine spune totul.